Zdravotné problémy prišli veľmi skoro! 2. časť

10. júna 2015, bastienko, Nezaradené

Predstavte si, že ste opäť po dlhej dobe na Slovensku. Rozchod s partnerom, bez práce, zdravotné problémy. Musím priznať, že som upadol do dosť veľkých depresííííí s veľkým D. Obliekol som si tepláky, aj dva dni stáre tričko, otvoril fľašu červeného vína+pohárik+krabičku cigariet a na balkóne som si vyložil nohy. Viem, že moja mama, ako sama uznala, že mi nemá ako pomôcť. Víno som pil skoro každý deň, jednu fľašu denne. Epileptické záchvaty sa zvyšovali aj napriek liekom…samozrejme, že aj keď som sa snažil premýšľať, čo bude ďalej…na nič konkrétne som neprišieľ. Len na jednu vec. jedného dňa, keď už som padol na riadne dno a doma som sa neukázal niekedy celé dni, som si zbalil veci a odišiel do Prahy, kde ma už čakal môj kolega. Vraj aby som si prečistil myšlienky a dal veci do pohybu. Ale náhoda je sviňa. Tam som spoznal môjho druhého partnera, ktorý aj napriek tomu, že ma miloval, povedzme narovinu…neváhal a víno a cigarety(aj keď to neznášal) ich kupoval…takže som skončil tam kde som začal…

Zodpovednosť žiadna, ale týmto blogom, chcem dosiahnúť určité veci a časom sa rozpíšem viac…určite…zatial pre dnešný deň prajem všetko dobré a hlavne na niektoré veci hlavne opatrne…!