Malé zhrnutie o čom chcem písať. ..

10. júna 2015, bastienko, Nezaradené

Určite si tu nebudem vylievať srdce…vnímam to ako klasický blog…sťažovať sa na politikov na Slovensku, myslím, že je zbytočné. Dôvod, prečo moja rodina je taká aká je? Zbytočná námaha. Prečo ma chce moja stará mama poslať na liečenie, kvôli homosexualite? Netuším. Prečo idú z mojích daní peniaze aj pre cirkev, ktorá by ma najradšej upálila? Neriešim. Či mam strach z ludí, čo obľubujú komentovať články na weboch? Čudujem sa im, ale rešpektujem výchovu ich rodičov a ich názor. Ale nech neberú ten môj. Za ten dlhý čas som sa naučil rešpektovať nielen ľudí ale aj ich názor a spôsob života. Ubehlo dosť dlho času, kým som dosstal rozum ja a ešte musím presvedčiť aj niektorých členov mojej rodiny, aby nedošlo k podobným prípadom ako došlo v poslednom roku, kedy som dostal cez hubu od môjho brata, ktorý si dokazuje viac ako by mal… Z jednej strany, ako som už spomínal, rešpktujem, že sa mu nepáči to, že som gay, ale myslím, že ako ostatný vedeli by sme dokázať žit v jednom dome normalnee. A nie ako tri krát do roka ako ja osobne na pohotovosti s dochrámanou rukou alebo menším otrasom…Sme traja bratia a som rad, že moj starší brat(spevák) je vychovaný ako melancholik. Len odkiaľ pochádza toľká nenávisť od toho stredného, to neviem. Na niektoré otázky žiaľ neviem odpovedať…žiarlivosť? Nie. Nenávisť? netuším…Teraz je pre mňa prvoradé, že chcem začať od samého začiatku. zabudnúť na minulosť, na autonehodu, na chorobu, na nepriateľskú naladu v našej rodine, na politiku, na utečencov, ktorým držím palce, na ex partnerov…jednoducho začať od samej nuly, zo samého spodku zeme….