Založ si blog

Kamaráti až do konca. ..

…Po skončení základnej školy, sme si všetci sľúbili, že zostaneme v kontakte aj v prípade, že pôjdeme študovať na do zahraničia. Ja som to mal najťažšie. Išiel som na internát o 300 km ďalej. Filmovú školu som si vybral, len kvôli tomu, že je to naozaj ďaleko a vedel som, že to je jediná príležitosť, kedy sa viem naučiť osamostatniť. Čo sa týka kontaktov na spolužiakov a kamarátov? Žiaľ vydržalo to asi len pol roka. Nakoniec som prišiel na to, že keď človek príde domov aspoň na víkend, zistí, že nemá ani s kým ísť v piatok večer na pivo…smola. Ale zvykol som si.A nebol to jediný príklad toho, že kamaráti sú len na určité obdobie, ale partner je na celý život. Popritom, ako som dostával tvrdé rany osudu nielen v Bratislave, v Prahe, vo Viedni pri natáčaní seriálu alebo v Spielfelde, som zistil tiež, že sa nemáte na koho obrátiť. To, že máte milión priateľov na Facebooku, neznamená, že ste priatelia naozaj. Boli príhody, kedy som niekoľko krát zostal po účinkovaní v TV na ulici a v tej chvíli sa mi otočili nielen naozaj super kamaráti ale aj kolegovia a kolegyne (Rádio Expres, TV….)a musel som si pomôcť sám. Ale na niečo je to aj dobré. Zistíte, že vám v tedy pomôžu úplne cudzí ľudia. Nespočetne veľa krát som aj stopoval z Prahy do Zvolena a samotný vodič neváhal, už keď sa stmievalo a chytiť stopa na diaľnici bola malá pravdepodobnosť, že ma vyhodil na autobusovej stanici a kúpil mi lístok až domov. Trápne? Poburujúce? Iste aj som sa tak cítil, ale okrem únavy a hladu, som to prijať chcel,…tomu sa už hovorila zúfalosť. Ale samozrejme dodnes som nezabudol na sms správy od kolegov, ktorý mi odmietli pomôcť a pritom som ja nikdy neváhal a v prípade pomoci, som zavolal taxík a dobehol som a podal som pomocnú ruku…Žiaľ aj taký je život.

Samotár. .. :)

12.06.2015

neviem ako sú na tom ľudia, teda čitatelia pravda.sk, ale na t****.sk, sa nájdu dosť veľký rasisti, čo sa týka komentárov, ale risknem to… Naposledy som mal taký slabší pokus o chodenie s mužov v Bratislave, ktorý sa mi priznal, že patrí povedzme skupine veriacich svedkov Je******. Tak fajn, tolerujem ich…nemám dôvod im nejak ubližovať. A chalan sa mi zdal fajn, [...]

Piť, či nepiť? !. .

12.06.2015

..Je piatok a podľa dohody s mamou, sadneme si pred televízor, zapneme si nejaký film natočený podľa knižnej predlohy, nalejem víno alebo pivo z PET flaše a nakoniec na balkóne diskusia…na základe nejakých komentárov v mojom blogu: Osamostatni sa, začni od začiatku, prestaň piť, však si chorý, si nezodpovedný….som premýšľal, či náhodou nedávam nejakú [...]

Malé zhrnutie o čom chcem písať. ..

10.06.2015

Určite si tu nebudem vylievať srdce…vnímam to ako klasický blog…sťažovať sa na politikov na Slovensku, myslím, že je zbytočné. Dôvod, prečo moja rodina je taká aká je? Zbytočná námaha. Prečo ma chce moja stará mama poslať na liečenie, kvôli homosexualite? Netuším. Prečo idú z mojích daní peniaze aj pre cirkev, ktorá by ma najradšej upálila? Neriešim. [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 14536x
Priemerná čítanosť článkov: 2077x

Autor blogu

Kategórie

Archív