Založ si blog

Zdravotné problémy prišli veľmi skoro!

Tri kávy hneď, ako vstanem a k tomu 7 cigariet. To bola moja odpoveď môjmu neurológovi, potom ako prišli výsledky.

Dôvod, prečo som skolaboval pri Topoľčanoch, pritom som nepil alkohol, len kofolu a dve cigarety, ale za to som nič nejedol. Mala to byť klasická romantická prechádzka s partnerom, ruka v ruke…odrazu som si musel sadnúť, nakoľko som rýchlo reagoval, na ťažkosti. Prišlo mi zle, točila sa mi hlava, bolelo ma brucho. Hneď na to som prestal s partnerom komunikovať a potom to prišlo. Odpadol som. Presne neviem, čo sa dialo neskôr, ale z papierov od polície a záchranárov, na pomoc pribehli aj hostia z vedlajšej terasy. Komunikácia žiadna. Po hodine som sa riadne prebral až v nemocnici a musím zdôrazniť, že nemocnica v TO je sto percent lepšia, čo sa týka starostlivosti ako vo Zvolene…ale to idem bokom….mi urobili testy a vyšetrenia, mi lekár riadne zdôraznil, že ma varuje, aby som spomalil…samozrejme, že ako workoholik som ho nepočúval a pridával som si ešte viac práce a starostí…o dva týždne neskôr som skončil v nemocnici opäť, tentokrát vo Zvolene. Tam mi spravili zase testy a ďaľšie vyšetrenia, až kým mi nezistili epilepsiu po autonehode…

Či som niečo vo svojom živote zmenil? Dávam ruku na srdce….nie nezmenil, kávu tri krát ráno a raz poobede a k tomu krabička cigariet denne mi zostalo. Samozrejme návštevy v nemocnici ( Nitra, Bojnice, Bratislava, Zvolen, Praha) sa zvyšovali tiež. Áno, priznávam, moja nezodpovednosť bola dosť veľká:(…..ale stále sa držím motta,… Už, keď mám raz odpadnúť tak, že sa nepreberiem, tak nech dovtedy žijem život, aby som neľutoval žiadneho okamihu,,…..

Samotár. .. :)

12.06.2015

neviem ako sú na tom ľudia, teda čitatelia pravda.sk, ale na t****.sk, sa nájdu dosť veľký rasisti, čo sa týka komentárov, ale risknem to… Naposledy som mal taký slabší pokus o chodenie s mužov v Bratislave, ktorý sa mi priznal, že patrí povedzme skupine veriacich svedkov Je******. Tak fajn, tolerujem ich…nemám dôvod im nejak ubližovať. A chalan sa mi zdal fajn, [...]

Piť, či nepiť? !. .

12.06.2015

..Je piatok a podľa dohody s mamou, sadneme si pred televízor, zapneme si nejaký film natočený podľa knižnej predlohy, nalejem víno alebo pivo z PET flaše a nakoniec na balkóne diskusia…na základe nejakých komentárov v mojom blogu: Osamostatni sa, začni od začiatku, prestaň piť, však si chorý, si nezodpovedný….som premýšľal, či náhodou nedávam nejakú [...]

Kamaráti až do konca. ..

11.06.2015

…Po skončení základnej školy, sme si všetci sľúbili, že zostaneme v kontakte aj v prípade, že pôjdeme študovať na do zahraničia. Ja som to mal najťažšie. Išiel som na internát o 300 km ďalej. Filmovú školu som si vybral, len kvôli tomu, že je to naozaj ďaleko a vedel som, že to je jediná príležitosť, kedy sa viem naučiť osamostatniť. Čo sa týka kontaktov [...]

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 14479x
Priemerná čítanosť článkov: 2068x

Autor blogu

Kategórie

Archív