Založ si blog

Rakúsky herec Jakub Šepetka, sa vrátil na Slovensko!

Rakúsky herec sa vrátil na Slovensko!

 

…a netají sa tým, že pochádza práve zo stredného Slovenska…

Jakub, prečo si sa rozhodol pre návrat?

Jakub: Každý si myslí, že tomu práve vďaka ponúkanej pracovnej príležitosti. Ale nie. Potreboval som zmenu. A ak mám pravdu povedať, aj preto, že tu na Slovensku mám kľud a pokoj.

 

Nebude to tým, že doma ťa ešte nikto nepozná? Myslím tým diváci.

Jakub: Aj preto…:)

 

Ako každý herec, ktorý uspel v zahraničí, nám robíš dobrú reklamu…

Jakub: Pracoval som ako herec a vyskúšal som aj modeling, ale noviny a divákov málokedy zaujímalo, odkiaľ pochádzam a to mi vyhovovalo. Samozrejme, keď sa ma niekto opýtal, priznal som svoje korene. nemám prečo to tajiť.

 

A z ktorého mesta presne pochádzaš? Plánuješ tu už zostať?

Jakub: Pochádzam zo Zvolena. Ale určite neplánujem tu zotrvať. Milujem Bratislavu a Prahu a samozrejme Graz…tam je moje miesto.

 

Máš tam asi pracovné ponuky…

Jakub: Samozrejme. Na Slovensku uspieť, je trochu komplikované. Ak o vás nepíše bulvár, neznamenáte tu nič. Od septembra by sa malo začať natáčať, ale ponuku som ešte ani neprijal a ani neodmietol.

 

Zaujímavé je, že niesi jediný z rodiny, čo ochutnal slávu.

Jakub: Sláva ako sláva:) Ale nie. Jediný nie. Najstarší brat funguje už niekoľko rokov so svojou kapelou, ktorá je dosť slávna aj v zahraniči.(Endless Main) Dosť často sa ma na to pýtajú, ale vždy keď prídem na Slovensko, fungujeme ako bežná rodina. Nepreberáme svoju prácu.

 

Rozdiel medzi tvojim bratom a tebou je ten, že si známy neposkytnutím žiadneho rozhovoru.

Jakub: Samozrejme, v zahraničí som si strážil súkromie. Mal som tam vzťah a nebudem sa tajiť tým, že to bolo s mužom. Domáce média to chceli riešiť, žial ja nie.

 

Takže si mal problém povedať o sebe pravdu? A teraz nie?

Jakub: V tom čase som mal zmluvu s verejnoprávnou televíziou, musel som dodržať určité pravidlá. Len ma už nič nedrží.

 

859262_297217840435585_1563244889245568871_o

Samotár. .. :)

12.06.2015

neviem ako sú na tom ľudia, teda čitatelia pravda.sk, ale na t****.sk, sa nájdu dosť veľký rasisti, čo sa týka komentárov, ale risknem to… Naposledy som mal taký slabší pokus o chodenie s mužov v Bratislave, ktorý sa mi priznal, že patrí povedzme skupine veriacich svedkov Je******. Tak fajn, tolerujem ich…nemám dôvod im nejak ubližovať. A chalan sa mi zdal fajn, [...]

Piť, či nepiť? !. .

12.06.2015

..Je piatok a podľa dohody s mamou, sadneme si pred televízor, zapneme si nejaký film natočený podľa knižnej predlohy, nalejem víno alebo pivo z PET flaše a nakoniec na balkóne diskusia…na základe nejakých komentárov v mojom blogu: Osamostatni sa, začni od začiatku, prestaň piť, však si chorý, si nezodpovedný….som premýšľal, či náhodou nedávam nejakú [...]

Kamaráti až do konca. ..

11.06.2015

…Po skončení základnej školy, sme si všetci sľúbili, že zostaneme v kontakte aj v prípade, že pôjdeme študovať na do zahraničia. Ja som to mal najťažšie. Išiel som na internát o 300 km ďalej. Filmovú školu som si vybral, len kvôli tomu, že je to naozaj ďaleko a vedel som, že to je jediná príležitosť, kedy sa viem naučiť osamostatniť. Čo sa týka kontaktov [...]

Sheffield

Britská polícia zadržala tínedžera, ktorý útočil v škole v Sheffielde

01.05.2024 21:49

Polícia uviedla, že chlapec útočil ostrým predmetom - predpokladá sa, že šlo o sklenený črep.

Tank / Gaza /

V Gaze je viac vojnového odpadu než na Ukrajine, tvrdí OSN

01.05.2024 21:31

Pre porovnanie, frontová línia na Ukrajine má dĺžku takmer tisíc kilometrov, Pásmo Gazy 40 kilometrov.

Gruzínsko / Tbilisi /

Gruzínska polícia počas protestov v Tbilisi zadržala desiatky osôb. V putách skončil aj líder opozície

01.05.2024 21:19

Na rozohnanie davu ľudí, ktorí sa zišli na zhromaždení proti prijatiu zákona o transparentnosti zahraničného vplyvu, použila gruzínska polícia slzotvorný plyn, vodné delá a obušky.

Zuzana Čaputová

Prezidentka Čaputová: Hlas Slovenska po vstupe do EÚ zosilnel

01.05.2024 20:46

Hlava štátu to uviedla pri príležitosti stredajšieho 20. výročia vstupu SR do EÚ.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 14580x
Priemerná čítanosť článkov: 2083x

Autor blogu

Kategórie

Archív